نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به دشمنان وتوطئه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به توطئه‌های دشمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به داینکه مردم کشور ما مردمی بی نظیر وولایت مدار هستند گفت: مردم ما همیشه در مقابل توطئه دشمنان به موقع عمل می کنند وانقلاب خود را دوست دارند.

 وی ادامه داد: مردم ما  انسان های هوشیار و بصیر هستند و جواب تمام توطئه‌های آمریکا را با حضور حماسی خود خواهند داد.

این مسئول مردم را محور تمام همدلی ها  وهمبستگی ها دانست واظهار داشت: ملت ما در مقابل تمام مشکلات به خوبی مدیریت می کنند ووظیفه ما مسئولان این است که مطالبات آنها رابه خوبی وشایستگی پاسخ دهیم.

 وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن‌ و اهمیت حضور مردم در این حماسه، اظهار داشت: تمام توطئه ابرقدرت‌ها و آمریکا و اسرائیل با حضور حماسی مردم در راهپیمایی فردا خنثی خواهد شد و سیلی محکمی را به استکبار خواهند زد.

خجسته بیان کرد: تمام پیش‌بینی‌ها استکبار جهانی با حضور مردم نقش بر آب می شود.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: 22 بهمن امسال هم مردم حمایت خود از نظام و مقام معظم رهبری را به جهانیان نشان خواهند داد.

خجسته با بیان اینکه  امروز روز ناامیدی دشمنان و کفار است افزود: اسرائیل بزودی نابود خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

حضور مردم در راهپیمایی پاسخ کوبنده به دشمنان اسلام

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.