بهره برداری از مجموعه سرپوشیده تنیس شهید برقعی در همدان

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مجموعه سرپوشیده تنیس شهید برقعی همدان به بهره برداری رسید.

بهره برداری ازمجموعه سرپوشیده تنیس شهید برقعی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی تنیس سرپوشیده شهید برقعی در همدان، اظهار کرد: قطب بودن همدان در هر بخشی لذت‌بخش است.

وی  افزود: باید مکان‌های ورزشی استان را گسترش دهیم تا اگر قرار شد بازی‌های آسیایی در استان برگزار شود توانایی برگزاری آن را داشته باشیم.

حاجی‌بابایی، با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون پروژه‌های خوبی در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است، بیان داشت: باید به سمتی حرکت کنیم که همدان از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ ورزش ایران در هیچ سالی مانند برنامه ششم توسعه، به ورزش کمک نشده است.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه در مصوبه ششم یک‌هزار و 400 میلیارد تومان به بدنه ورزش و جوانان تزریق شده است، تصریح کرد: هدف از تزریق این بودجه استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای توسعه ورزش کشور است.

سعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز با بیان اینکه اعتقاد دولت بر مشارکت بخش خصوصی و مردمی در اجرای امور است، اظهار کرد: دولت به تنهایی قادر به پیگیری کارها نیست بنابراین بخش خصوصی و مردم نیز باید وارد عمل شوند.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه تنیس شهید برقعی ادامه داد: باید زمینه‌ساز اجرایی پروژه‌های این چنینی باشیم، بنابراین باید سازمان‌های مردم‌نهاد باید مورد حمایت قرار گیرند تا شاهد اقدامات خوبی توسط بخش خصوصی و مردمی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این مرسم از بهره برداری 28 پروژه ورزشی با 92 هزار متر و اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال طی چهار سال گذشته در همدان خبر داد.

رسول منعم با بیان اینکه سرانه ورزشی استان از 62 صدم مترمربع به 71 صدم متر مربع رسیده است، اظهار کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت بخش خصوصی 9 پروژه نیمه‌تمام شناسایی و دو پروژه از سال گذشته تاکنون به بهره برداری رسیده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری این دو پروژه را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ورزش تنیس یکی از رشته‌های شاخص و مستعد استان همدان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه مجموعه سرپوشیده تنیس شهید برقعی به مدت چهار ماه و با تلاش برادران برقعی به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: با افتتاح این سه پروژه از سال گذشته تاکنون برای 30 نفر اشتغالزایی شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه با مساحت 850 مترمربع، سرمایه‌گذاری 6 هزار و 700 میلیون ریال و به مدت چهار ماه به بهره برداری رسیده است، گفت: احداث سالن اسکواش و مرمت و بازسازی استخر کوثر ملایر نیز در دستورکار قرار داده‌ایم.

سید امیر برقعی نیز در این مراسم گفت: این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری رسیده است و باید مسئولان به بخش خصوصی اعتماد بیشتری داشته باشند.

وی خواستارحمایت مسئولان از توان بخش خصوصی شد و افزود: امید است با حمایت استاندار و نمایندگان مجلس مجموعه بزرگتری را در همدان احداث کنیم تا همدان قطب تنیس کشور شود.

مجموعه تنیس شهید برقعی با مساحت 850 متر مربع و آورده سرمایه‌گذاری 6 هزار و 700 میلیون ریال اولین پروژه ادر ایام دهه فجر به بهره برداری رسید.

این مجموعه ورزشی با سرمایه‌گذاری سیدامیر برقعی و سید عادل برقعی در مدت چهار ماه با بخش های رختکن، سرویس بهداشتی، بوفه، بخش اداری و مدیریت کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/غ

مجموعه تنیس شهید برقعی در همدان در دهه فجر به بهره برداری رسید

 

برچسب ها: ورزش ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.