مسئول هماهنگی مجمع بازنشستگان استان همدان گفت: بیش از یکصد هزار بازنشسته در استان همدان چشم انتظار همسان سازی و رعایت عدالت در افزایش حقوق و مزایا به غیر از سیستم پلکانی هستند.

بیش از ۱۰۰هزار بازنشسته استان چشم انتظار همسان سازی حقوق هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر سرتیپ حسن خلیلی، مسئول هماهنگی مجمع کانونهای بازنشستگی استان همدان اظهار داشت: ۳۲ کانون بازنشستگی در استان همدان از ادارات و ارگانهای مختلف به همراه بازنشستگان کشوری و لشگری چشم انتظار افزایش و اجرای نظام همسان سازی حقوق به روشی غیر از پلکانی هستند.

وی گفت: این قانون از تصویب نمایندگان مجلس گذشته است  که براساس قانون دولت موظف به اجرای آن می باشد که در خواست ما و همه بازنشستگان این است این قانون به جای ۵ سال  در مدت دوسال و به شکل غیر پلکانی اجرایی شود.

مسئول کانون بازنشستگان ارتش افزود: در استان همدان بیش از ۱۰۰هزار بازنشسته لشگری کشوری و شرکت ها و کارگری را داریم که ۳۲ کانون مستقل زیر نظر مجمع بازنشستگان به کارهای این قشر زحمتکش رسیدگی می کنند که شامل امور ازدواج اشتغال درمان و رفاهی بازنشستگان می شود.

مسئول هماهنگی مجمع بازنشستگان استان همدان  افزود: یکی از دلایل نارضایتی بازنشستگان از اجرای ۵ ساله همسان  سازی حقوق  پلکانی است که در آن رعایت عدالت نشده است به عنوان مثال افرادی که زیر دومیلیون تومان حقوق می گیرند در یک بازده زمانی افزایش می یابند ولی افراد بالای ۲ میلیون حرکت کندتری دارند که این نوعی ظلم در حق بازنشستگان است.

انتهای پیام/ س

بیش از یکصد هزار بازنشسته در استان  چشم انتظار همسان سازی و رعایت عدالت در افزایش حقوق و مزایا  هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
موسی نصیر.مستمری بگیر تامین اجتماعی.
۰۴:۴۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
باسلام واحترام.بنده مستمری بگیرتامین اجتمایی هستم.باسابقه بیش ازسی سال که هشت سال ان درزمان جنگ تحمیلی وبدبختی شبانه روزهم درکارخانه کاغذ سازی .بصورت شبانه روزکارمیکردم..نسبت به همسانسازی بی عدالتی شده.کسانیکه سالها باحقوق بالا میگرفتن.بازاضافه شدن ودرصدردوازده وسیزده میلیون ولی ما باهمان بااضافه حقوق وهمسان سازی.حتی به چهارمیلیون هم نشده.خواهش میکنم.عدالت رارعایت.کنید.ممنون وسپاسگذارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
همسان سازی باید بطور کامل انجام شود