مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات امدادی به ۷۵۴ گردشگر نوروزی حادثه دیده در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:از آغاز طرح امدادونجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵ اسفند ۹۶ تا روزسوم فروردین ۹۷، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام ۱۶۴ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به ۷۵۴ آسیب دیده ارائه کنند.

وی افزود:ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۳۳۷ نفر، انتقال ۷۳ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۳۵ نفر از جمله این خدمات بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این عملیات‌ها ۷۸۷ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۲۰۶ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۹۳ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

اکبری افزود: امسال جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی با ۵۴ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات به میهمانان ومسافران نوروزی خدمت رسانی خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای آرامش و سفر ایمن در سطح استان فراهم کنند.

وی گفت: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر ۵۴ ثابت و سیار،۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

وی افزود: در طرح امدادونجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر ونجاتگرآموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.
انتهای پیام/آ
نجات ۷۵۰ گردشگر حادثه دیده در مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.