معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: رعایت چارچوب‌ها در برگزاری مراسمات و برنامه‌های ایام نوروزی، باید مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ امیر قادری معاون امور عمرانی استاندار کردستان در دومین جلسه هماهنگی خدمات سفر استان در سنندج، گفت: بازرسی و نظارت مستمر بر بازار و اماکن اسکان و مراکز خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسافران باید به صورت محسوس ببینند که نظارت کاملی بر روند فعالیت بازار وجود دارد، گفت: واقعیت‌ها را باید به مردم گفت و نظارت‌ها نیز جدی‌تر شود.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: پاسداشت ارزش‌ها و شعائر اسلامی اولویت ستاد تسهیل سفر بوده و در این راستا تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

قادری با بیان اینکه رعایت چارچوب‌ها در برگزاری مراسمات و برنامه‌های ایام نوروزی، باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: کردستان از گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی ظرفیت‌های زیادی دارد که این جاذبه‌ها باید به مردم کشور معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ آداب و سنن کردی ظرفیت ارزشمندی است که البته توجه به آنها منافاتی با رعایت چارچوب‌ها و ارزش‌ها ندارد.

معاون امور عمران استانداری کردستان تصریح کرد: رسانه و صدا و سیما در راستای معرفی استان کردستان می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند، رسانه‌ها باید ظرفیت‌های استان را بیش از پیش معرفی کنند.

قادری افزود: کردستان استانی امن برای سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی است، چرا که با اعتبارات قطره چکانی دولت در هیچ جای دنیا توسعه اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: باید با معرفی هرچه بهتر استان زمینه حضور سرمایه‌گذاران را برای سرمایه گذاری در استان فراهم سازیم.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: بروشور و راهنمایی‌های مسافران نوروزی باید از طریق گردشگری و هلال احمر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید پایگاه های زیادی ایجاد و با این کار موجب آلودگی بصری شویم هر سازمان نباید برای خود پایگاه و تابلو نصب کند.

قادری افزود: در مورد قیر برای شهردرای‌ها راهداری و راه شهرسازی باید قیر مورد نیاز شهردرای ها را برای آن قسمت هایی که ترانزیتی است تامین کنند.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: در بحث جاده‌های روستایی باید نگاه ویژه ای صورت بگیرید تا شاهد کمترین حوادث در این مسیرها باشیم.

وی گفت: همه دستگاه ها باید در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش کنند و در این راستا اطلاع رسانی و مدیریت درست می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

قادری با بیان اینکه تامین سوخت کافی در جایگاه های سی‌ان جی‌ از دیگر نیازهای ضروی است، گفت: برقراری نظم و ترافیک در تمام محورهای استان از اهمیت زیادی برخوردار بوده که البته در شهرهای گردشگری این مهم باید به صورت ویژه‌تر دیده شود.

انتهای پیام/ د م

ضرورت برقراری نظم و ترافیک در تمام محورهای استان

 

 

برچسب ها: نوروز ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.