سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: روز پنج شنبه درب‌های بهشت محمدی بسته خواهد شد و تردد خودرو در داخل محوطه ممنوع است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، توفیق سرفراز گفت:یکی از مهم‌ترین مشکلات حضور شهروندان در مراسم پنج شنبه آخر سال در آرامستان بهشت محمدی بحث ترافیک است که با هماهنگی با سازمان حمل ونقل وبار مسافر شهرداری و راهنمایی رانندگی اقدامات لازم برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.
وی از ممنوعیت تردد خودرو در داخل محوطه بهشت محمدی خبر داد و گفت: روز پنج شنبه درب‌های بهشت محمدی بسته خواهد شد و هیچ خودری شخصی اجازه ورود به داخل محوطه سازمان آرامستان را ندارد.
سرفرار اعلام کرد: ۲۵ دستگاه تاکسی ون و مینی بوس در داخل محوطه بهشت محمدی بصورت رایگان اقدام به جابجایی زیارت کنندگان اهل قبور اقدام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه رفت و روب، نظافت و شستشوی داخل محوطه، هرس درختان و گلکاری نیز از دیگر اقداماتی است که در آستانه سال نو و برای رفاه حال شهروندان در این آرامستان انجام شده است، اظهار کرد: مردم به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک، در صورت امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای عزیمت به آرامستان بهشت محمدی استفاده کنند.
گفتنی است، یکی از سنت‌های کهن پیش از آغاز سال نو و نوروز، در استان کردستان زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال است.

انتهای پیام/م

 جابجایی مردم با ۲۵ دستگاه تاکسی ون و مینی بوس در داخل محوطه بهشت محمدی سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.