مدیر اجرایی مسابقه شکوفایی رویش گفت: ۷۸ تیم در حوزه‌های مختلف دانش و فناوری به رقابت پرداخته‌اند که سه طرح برتر در میان آن‌ها به عنوان طرح برتر انتخاب خواهد شد.

ارائه اعتبار پژوهشی به طرح‌های شکوفایی/ رقابت ۷۸ تیم در مسابقه دستاورد‌های شکوفاییبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی جعفری معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی و مدیر اجرایی مسابقه شکوفایی رویش در مراسم اختتامیه مسابقه دستاوردهای هسته‌های نوآور برنامه شکوفایی که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از پایان نامه‌ها حمایت می‌کند، گفت: فراخوان مسابقه دستاوردهای شکوفایی برای حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران ارائه شد و در مدت یک سال این ایده‌ها راه خود را طی کرده‌اند و در نهایت 78 طرح به عنوان طرح برتر امروز به مسابقه پرداخته‌اند.

مدیر اجرایی مسابقه شکوفایی رویش در رابطه به طرح‌هایی که امروز منتخب می‌شوند، اظهار کرد: به سه طرح برتر امروز جایزه نقدی تعلق می‌گیرد و این طرح ها به عنوان برگزیدگان مسابقه خواهند بود.

وی در خصوص تسهیلاتی که به برگزیدگان این مسابقه داده می‌شود، گفت: به سه تیم برتر این مسابقه امروز جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان اعطاء می‌شود و البته این هدایای نقدی و تسهیلات را از ابتدای شروع به کار مسابقه داشته‌ایم، البته برخی از طرح‌ها که نیاز به حمایت بیشتر داشته‌اند تا 2 میلیون تومان هم از ما تسهیلات گرفته‌اند.

توسعه علوم انسانی و علوم اجتماعی در مسابقه شکوفایی رویش

جعفری ادامه داد: اگر محصول اولیه این طرح‌ها تایید شود و بتوانند طرح خود را ثبت کنند، این امکان برایشان فراهم می‌شود تا در مراکز رشد مستقر شوند.

مدیر اجرایی مسابقه شکوفایی رویش در رابطه به اینکه اگر استادی بخواهد طرح خود را گسترش دهد می‌تواند اعتبار پژوهشانه شکوفایی 2 را دریافت کند، اظهار کرد: اگر استاد بخواهد، طرح خود را گسترش و آن را توسعه دهد می‌تواند اعتباری بین 25 الی 37 میلیون تومان از ما دریافت کند.

وی در خصوص طرح‌ها و دانشجویانی که در این جشنواره امروز حضور دارند، یادآور شد: تمام تیم‌هایی که امروز در این مسابقه به رقابت می‌پردازند، دانشجویان دانشگاه تهران هستند و در آزمایشگاه و کارگاه‌های عملی این دانشگاه فعالیت خود را انجام داده‌اند و این طرح‌ها در تمام حوزه‌های فنی مهندسی، زیست، بیوتکنولوژی و ... است و قرار بوده در برنامه‌های خود توسعه علوم انسانی و علوم اجتماعی را هم داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.