واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق دفاع کرد.

روسیه از عملیات نظامی ارتش سوریه در غوطه شرقی دفاع کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل از عملیات نظامی ارتش سوریه علیه گروه‌های تروریستی در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق دفاع کرد.

واسیلی نبنزیا در نشست روز دوشنبه شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: دولت سوریه این حق را دارد تا با همه تلاش خود خطری را که شهروندان این کشور را تهدید می‌کند، دفع و تروریست‌ها را نابود کند.

واسیلی نبنزیا مناطق حومه دمشق را جایگاه مناسب برای حضور و پرورش تروریست‌ها توصیف کرد و حضور تروریست‌ها در اطراف پایتخت را تهدیدی برای شهروندان سوریه خواند و افزود دولت حق دارد برای حفاظت از شهروندان خود با تروریست‌ها مبارزه کند این در حالی است که گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه که یک نهاد مخالف دولت سوریه و مرکز آن لندن است، روز دوشنبه اعلام کرد از زمان آغاز حملات نظامی ارتش سوریه به غوطه شرقی (۱۸ فوریه برابر با ۲۹ بهمن) که با پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای همراه است حدود ۱۱۶۰ نفر در این منطقه کشته شدند.

منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق آخرین مقر اصلی و بزرگ گروه‌های تروریستی در اطراف دمشق است و ارتش سوریه مصمم است با تشدید حملات زمینی و هوایی به غوطه شرقی این منطقه را از اشغال تروریست‌ها آزاد کند.

انتهای پیام/

حمایت روسیه از عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار