مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال ۹۶ و نوروز ۹۷ از امروز آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهرام براری، مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در راستای آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال ۹۶ و نوروز ۹۷ اظهار داشت: این طرح از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۷ ادامه دارد.

وی افزود: طرح نظارتی به‌صورت مشترک با محوریت اداره کل تعزیرات حکومتی استان و مشارکت دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان ازجمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی با معاونت‌های مربوطه، اداره کل دامپزشکی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های نظارتی که به نحوی در این ایام وظیفه نظارت بر فرآیند توزیع و عرضه خدماتی را بر عهده‌دارند.

آغاز طرح نظارتی ایام نوروز در لرستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان با بیان اینکه در این ایام نظارت بر کالا‌های اساسی که حجم تقاضا از بازار را به خودشان اختصاص می‌دهند افزایش می‌باید عنوان کرد: روند اجرای این طرح در قالب اکیپ‌های مشترک متشکل از قاضی یا نماینده تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود و ناظران به‌صورت میدانی با اولویت کالا‌های اساسی و سایر مایحتاج موردنیاز مردم و مصرف‌کنندگان که متناسب باحال و هوای این ایام و نوروز ۹۷ است فعالیت‌های بازار را مورد رصد قرار می‌دهند.

وی افزود: نظارت این گشت‌ها بر واحد‌های صنفی، مراکز تهیه و توزیع کالا و خدمات است و چنانچه تخلفی مشاهده شود، در محل وقوع تخلف و حین کشف برابر قانون با متخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: مردم می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را در راستای تخلفات احتمالی و یا مورد شکایت به شعب و واحد‌ها ارجاع دهند که از طریق سامانه‌های پیامکی و اطلاع‌رسانی ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت و معدن و سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی منتقل کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: درج قیمت بر روی کلیه کالا‌ها و نصب نرخ نامه برای خدمات به‌نحوی‌که برای ارباب‌رجوع و خریداران قابل‌رؤیت باشد، رعایت درصد سود مجاز قانونی که از ناحیه اتحادیه‌ها به افراد صنفی ابلاغ‌شده، رعایت کمیت و کیفیت کالا و ارائه فاکتور به مشتریان ازجمله مواردی است که در اجرای این طرح از ناحیه سازمان‌های نظارتی و رسیدگی‌کننده به‌صورت خاص موردتوجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/د

طرح نظارتی ایام نوروز در استان لرستان آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.