معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷ هزار و ۱۶۷ مورد بازرسی در سطح استان لرستان انجام و ۵۲۸ پرونده تشکیل‌شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهزاد منصوری، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد گفت: گشت‌های نظارتی به‌صورت مستمر از اول اسفندماه کار خود را آغاز کرده و تا پایان فروردین‌ماه فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

وی بابیان اینکه نظارت‌ها بر صنوف مختلف متناسب با نیاز مردم نیز آغازشده و بخشی از گشت‌ها بر اساس نوع کالا‌ها و تقاضا صورت می‌گیرد افزود: تاکنون هفت هزار و ۱۶۷ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۵۲۸ پرونده تشکیل‌شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه کشیک‌های نوروزی نیز مشخص‌شده‌اند عنوان کرد: این کشیک‌ها کار خود را تا ۱۵ فروردین با کمک سایر دستگاه‌ها انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: سامانه ۱۲۴ با تعیین یک اپراتور و مجموعه گشت‌هایی مقررشده تا در صورت مشاهده تخلف در همان محل با متخلفان برخورد شود؛ در همه شهرستان‌ها نیز نظارت و گشت‌ها بر اساس برنامه انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

۵۲۸ پرونده تخلف عرضه کالا در لرستان تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.