مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: از ابتدای آغاز طرح نظارت‌ها در نحوه عرضه و فروش کالا‌های اساسی در استان تاکنون ۱۶۶ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک انجام‌شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  بهرام براری ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: انجام نظارت‌ها در نحوه عرضه و فروش کالا‌های اساسی از ۱۵ اسفندماه آغازشده و به مدت یک ماه تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این راستا ۷۷ اکیپ گشت مشترک از واحد‌های صنفی فعال شده و همچنین گشت‌هایی نیز با حضور نماینده اصناف، صنعت معدن و تعزیرات تشکیل‌شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: این گشت‌ها در سطح نوروز نیز به فعالیت خود ادامه خواهند داد و در پنج شهرستان خرم‌آباد، الیگودرز، ازنا، دلفان و سلسله تشکیل گشت‌ها تشکیل و فعال هستند.

وی با بیان اینکه گشت‌های نظارتی در شهرستان‌های بروجرد، دورود، کوهدشت و پلدختر هنوز تشکیل نشده و به‌زودی تشکیل خواهد شد تصریح کرد: ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان محکومیت از واحد‌های صنفی متخلف داشته‌ایم و بیشترین موارد تخلفات مربوط به عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت‌ها بوده است.

براری در پایان افزود: همچنین در ۱۶۶ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک، ۱۱۳ مورد تخلف از واحد‌های صنفی کشف شد که برای ۱۴۲ مورد پرونده تشکیل‌شده و مابقی تذکر داده‌شده است.

انتهای پیام/د

۱۶۶ مورد بازرسی توسط گشت‌های مشترک در لرستان انجام شد

برچسب ها: تعزیرات ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.