انجمن ملی سلاح آمریکا با انتشار ویدئویی درباره اقدامات رسانه‌های این کشور در جهت تغییر قانون حمل و مالکیت سلاح هشدار داد.

هشدار تهدید آمیز انجمن ملی سلاح آمریکا به رسانه های این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت، «انجمن ملی سلاح آمریکا» با انتشار ویدئویی تهدیدآمیز خطاب به روزنامه‌نگاران و خبرنگاران آمریکایی به آنها هشدار داد «زمان شما رو به پایان است».

در این ویدئو که در حساب کاربری توئیتر انجمن ملی سلاح (NRATV) منتشر شده است «دانا لوش»، یکی از فعالان سیاسی محافظه کار و مجری تلویزیون در حالی که کنار یک ساعت شنی ایستاده است به رسانه های دروغگو هشدار می دهد.

او در این ویدئو گفت: به اندازه کافی شاهد دروغ، مقدس گرایی، غرور، نفرت، و اخبار جعلی رسانه ها بوده ایم. با دستور کار شما (رسانه ها) برای تضعیف خواسته رای دهندگان و آزادی آمریکایی ها کنار آمده ایم. به هر عضو دروغگوی رسانه ها، به سازندگان اخبار جعلی هالیوود،به ورزشکارانی که برای تغییر و تضعیف پرچم ما عمل می کنند، به سیاستمدارانی که بدون استفاده از ذره ای از قدرتشان شاهد سوختن آمریکا بودند، به جو-آن ریدز، مورنینگ جوز،میکاس (برنامه های تلویزیونی)، به آنهایی که تبلیغات و اخبار دروغین را به سی ان ان، واشنگتن پست ونیویورک تایمز می رسانند هشدار می دهم زمان شما رو به پایان است؛ (زمان) از اکنون شروع  می شود.

در پایان ویدئو او ساعت شنی را بر می گرداند  و ویدئو تمام می شود.

این ویدئو واکنش بسیاری از کاربران توئیتر را به همراه داشت. بسیاری از آنها این ویدئو را ترسناک و تهدیدآمیز عنوان کردند.

این ویدئوی توئیتری پس از آن منتشر شد که بسیاری از مخالفان قانون  مالکیت و حمل اسلحه در واکنش به حمله مسلحانه مرگبار به دبیرستان داگالاس در فلوریدا که منجر به کشته شدن 17 نفر شد، تظاهرات کردند و خواستار لغو این قانون شدند. چندی پیش نیز یک گروه سیاسی به نام «سگ دیوانه» یک بیلبورد در شهر «پنساکولا» در ایالت فلوریدای آمریکا نصب کردند که روی آن نوشته شده بود: «انجمن ملی سلاح یک سازمان تروریستی است».

انتهای پیام/

انجمن ملی سلاح آمریکا به رسانه‌های این کشور هشدار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار