منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که مقامات این رژیم خواستار اعمال محدودیت ۳۰۰ کیلومتری در برنامه موشکی ایران هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب سایت آمریکایی اکسیوس، برخی مقامات رژیم صهیونیستی از دیدار فردای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم  با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درباره «اصلاح» برجام  خبر دادند.

بر این اساس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است از آمریکا بخواهد که برای اصلاح برجام، ایران را بر سر  محدودیت ۱۸۰ مایلی (۳۰۰ کیلومتری) برای موشک‌ها  تحت فشار قرار دهد.

در این میان «باراک راوید» خبرنگار کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقامات این رژیم  خواسته‌های خود برای «اصلاح برجام» را مشخص کرده‌اند و می‌خواهند آن را با فشار آمریکا، اجرایی کنند.

این خبرنگار صهیونیست همچنین در این باره افزود که مقامات این رژیم «بسیار تعجب کرده‌اند زمانی که فهمیدند تحریم‌های احتمالی بر برنامه موشکی ایران در حال بررسی است، چرا که این تحریم‌ها موشک‌های با برد بیشتر از ۱۲۰۰ مایل (۲ هزار کیلومتر) را شامل می‌شود و مشمول موشک‌های کوتاه‌برد و میان‌برد ایرانی که می‌توانند اسرائیل را هدف قرار دهند، نمی‌شود.»

همچنین منابع خبری صهیونیستی اعلام کردند که صهیونیست‌ها از  اروپایی‌ها  و آمریکایی‌ها خواسته‌اند که  هر توافق تکمیلی که  قرار است به برجام ملحق شود، محدودیت برد ۱۸۰ مایلی (۳۰۰ کیلومتری) برای موشک و محدویت وزنی ۱۱۰۰ پوندی (۵۰۰ کیلویی) برای کلاهک آن را نیز با خود به همراه داشته باشد.

درپایان خبرنگار رژیم صهیونیستی تصریح کرد که علیرغم خواسته این رژیم اروپایی‌ها روی خوشی نشان نداده‌اند و گفته‌اند که فقط در صورت ساخت موشک‌های بردبلند با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای باید ایران را تحریم کرد.

انتهای پیام/

درخواست اسرائیل  برای اعمال محدودیت ۳۰۰ کیلومتری برروی بُرد موشک‌های ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار