رسانه‌های آمریکایی از شنیده شدن صدای تیراندازی در شهر واشنگتن و در نزدیکی کاخ سفید خبر دادند.

شنیده شدن صدای تیراندازی در نزدیکی کاخ سفیدبه گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس ای تودی، نیروهای سرویس مخفی در پی دریافت گزارش‌ها درباره تیراندازی در نزدیکی کاخ سفید -در شهر واشنگتن، پایتخت آمریکا- به محل اعزام شده اند. این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در حال حاضر در ایالت فلوریدا به سر می برد.

گفته می شود تیرانداز به خودش شلیک کرده است. به نظر می رسد کس دیگری در این حادثه آسیب ندیده باشد.

خبرنگار ان پی آر (رادیو ملی آمریکا) با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت خبرنگاران در اتاق کنفرانس خبری پناه گرفته اند. وی افزود تیراندازی در نزدیکی بخش شمالی کاخ سفید به وقوع پیوسته است.

براساس گزارش یو اس ای تودی، ترامپ صبح روز شنبه را در باشگاه گلف خود در «وست پام بیچ» سپری کرده است و پس از آن راهی مارالاگو، اقامتگاه  تفریحی خود، خواهد شد. وی قرار است امشب برای  شرکت در ضیافت شام سالانه «گریدیرون» به واشنگتن بازگردد. 

در پی این حادثه به کارکنان کاخ سفید دستور داده شده که از کاخ خارج نشوند. خانواده ترامپ نیز شامل این دستور شده‌اند. هویت فردی که به خود تیراندازی کرده مشخص نیست. این تیراندازی در مقابل درب ورودی (درب شمالی کاخ سفید واقع در خیابان پنسیلوانیا) روی داده است.

وضعیت قرمز عدم ورود و خروج به کاخ سفید نیز اعلام شده است. نیرو‌های امنیتی در پی این حادثه خیابان‌های منتهی به کاخ سفید را بسته‌اند.

سرویس مخفی آمریکا در پیامی توئیتری اعلام کرد کارکنانش در حال تحقیق در مورد تیراندازی در کنار حصار شمالی کاخ سفید هستند و فردی که به خود شلیک کرده است به شدت زخمی است.

یک مقام دولت آمریکا اعلام کرد ترامپ به صورت تلفنی در جریان این حادثه‌ قرار گرفته است.

پلیس آمریکا لحظاتی پیش اعلام کرد شخصی که در مقابل کاخ سفید به خود شلیک کرده بود، جان خود را از دست داد.
انتهای پیام/

تیراندازی در نزدیکی کاخ سفید

برچسب ها: آمریکا ، کاخ سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار