به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تبلیغات شهری یا تبلیغات محیطی از قدیمیترین روش تبلیغات است که باید در تیررس مخاطبان قرار گیرند. از نمونههای آن میتوان به تابلوهای تبلیغاتی، بیلبوردها، فضاهای تبلیغاتی داخل مترو، بدنه اتوبوسها و …اشاره کرد.
یکی از مزیتهای فوق العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن نسبت به سایر رسانههای تبلیغاتی دیگر میشود این است که مخاطب ناگزیر در معرض این نوع تبلیغات است و با دیدن آن بار معنایی گوناگونی از آن دریافت میکند.
در همین زمینه با جست و جویی که در اینترنت انجام دادیم به خلاقانهترین تابلوهای تبلیغات شهری برخوردیم که در ادامه تعدادی از تصاویر آن را مشاهده میکنید.
انتهای پیام/