شورای آموزش و پرورش شهرستان درمیان رتبه نخست را در سطح استان خراسان جنوبی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  محمد بشیری زاده فرماندار درمیان عصرامروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرآموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت : شورای آموزش و پرورش شهرستان درمیان بهترین رتبه را در سطح استان خراسان جنوبی داشته است و از آنجایی که آموزش و پرورش یک نهاد مردمی است و به همه تعلق دارد باید در راستای اعتلای آن همکاری و مساعدت همه جانبه داشته باشیم.


وی افزود : اجرای برنامه های اثرگذار دولت در بخش تعلیم و تربیت و تحقق تحول بنیادین آموزش و پرورش از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش شهرستان درمیان بوده است.


فرماندار درمیان گفت: خدمت رسانی بهترین نعمت است و عمر خدمتگزاری کوتاه است بنابراین باید سیاسی کاری ها را کنار بگذاریم و از خدمت رسانی به مردم محروم شهرستان مرزی غافل نشویم زیرا ما در این منطقه نماد دولت هستیم .


مولوی سیداحمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت درمیان نیز در این جلسه گفت: علم ثروتی است که نه دزدیده می شود،نه می سوزد و نه از بین می رود بلکه نجات دهنده است.


وی با اشاره به حضور پرچشمگیر جمعیت در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: اتحاد و انسجام دربین مردم این شهرستان مثال زدنی است و با وجود اینکه شهرستان درمیان از نظر تعداد دانش آموز رتبه سوم استان را دارد و انتظار می رود در آموزش و پرورش نیز از افراد آگاه و تحصیل کرده اهل سنت استفاده بیشتری صورت گیرد.


عبداللهی گفت : حیف است که این وحدت خدشه ببیند زیرا دشمن ما که از تهدید نظامی عاجز است رو آورده به تفرقه افکنی وبزرگنمایی مشکلات اقتصادی تا مردم را ناامید و به نظام بدبین کند.


در پایان این مراسم از زحمات حسین مهرانفر تجلیل شد و نجفعلی مقیمی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان درمیان معرفی شد.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.