مدیر کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی از بهره برداری ۵۱ پروژه آموزشی و تاسیسات گرمایش مرکزی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

بیکی مدیر کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: این پروژه ها شامل 23 پروژه آموزشی با 60 کلاس درس و یک خوابگاه،یک سالن ورزشی،یک سالن چند منظوره و دو سالن ورزشی می باشد.


وی افزود: این پروژه ها اعتباری به میزان ۸۵ میلیون و 66 هزار ریال به خود اختصاص داده است.


مدیر کل نوسازی مدارس استان با اشاره به اینکه سهم مشارکت خیرین در این پروژه ها میزان 35 میلیون و ۵۸۷ هزار ریال است . اظهار کرد: باقی اعتبارات پروژه های مذکور از محل استانی و ملی تامین شده است.


بیکی همچنین ادامه داد: 28 پروژه استاندارد سازی سامانه های گرمایش مرکزی در مدارس با اعتبار بالغ بر 18 میلیون و 112 هزار ریال را از دیگر موارد آماده بهره برداری در ایام دهه فجر دانست.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با اشاره به روند روبه افزایش اعتبارات این اداره کل سهم مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی و میزان تعهدات را از ابتدای تشکیل خراسان جنوبی بالغ بر 119 میلیارد تومان ذکر کرد.


بیکی تصریح کرد: بیش از 70 درصد این مبلغ تحقق یافته است که با این میزان تحقق از تعهدات خیرین ۱هزارو ۷۵۹ کلاس درس به بهره برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش استان شده است.


وی در ادامه ضمن بیان نیازمندی های آموزشی در استان سهم مسکن مهر از این موارد را بیشتراز همه ملموس دانسته و میزان کلاس مورد نیاز تا سطح استاندارد در این مناطق را 395 کلاس ذکر کرد.
انتهای پیام/ک

بهره برداری از  28 پروژه استاندارد سازی سامانه های گرمایش مرکزی در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.