معلم مدرسه ملاصدرای نهبندان در خراسان جنوبی دست یک دانش آموز را شکست.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ تنبیه دانش آموز نهبندانی که آدامس می جوئید، منجر به شکستن دستش شد.

این دانش آموز که در مقطع متوسطه دوم تحصیل می کند گفت: صبح امروز در کلاس درس در حال جویدن آدامس بودم که معلم قبل از تذکر شروع به ضرب و شتم من کرد.

وی افزود: در حالی که قصد فرار داشتم با پشت پای معلم با رادیاتور و دیوار برخورد کردم که منجر به خونریزی قسمت بالائی ابرو و شکستگی مچ دستم شد.
 
به گفته وی با حضور خانواده اش شکایتی علیه معلم تنظیم شده است .

دانش آموز آسیب دیده برای درمان ابتدا به بیمارستان شهید آتشدست نهبندان و به دلیل نبود متخصص ارتوپد در این شهرستان با ماشین مدیر مدرسه به بیمارستان میلاد بیرجند منتقل شد و هم اکنون در حال درمان است.

همچنین  محمدرضا عاطفه دوست مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهبندان، در گفتگو  با یکی از خبرگزاری ها گفت: دانش آموز یکی از مدارس شهر نهبندان صبح امروز بر اثر بی انضباطی، اخلال در آموزش و تحریک سایر دانش آموزان توسط دبیر مربوطه مورد تذکر قرار می گیرد.

وی بیان کرد: پس از استنکاف دانش آموز از تذکر معلم و اصرار بر بی نظمی، توسط معلم به بیرون از کلاس هدایت می شود و همین امر باعث واکنش دانش آموز شده و با معلم درگیر می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهبندان گفت: معلم مبادرت به دفاع از خود می کند که در این میان تعادل دانش آموز بر هم خورده و زمین می خورد.

وی اظهار کرد: این موضوع از طریق واحدهای نظارتی آموزش و پرورش در دست بررسی است. 

تنیه شدید دانش آموز در خراسان جنوبی+عکس

 
 
انتهای پیام/غ
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.