یک پایگاه اینترنتی آمریکایی در مطلبی مدعی شد ۳ نماینده دموکرات کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۳ در یک ضیافت شام خصوصی با رئیس‌جمهور ایران شرکت کرده‌اند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری دیلی کالر مدعی شد سه نماینده دموکرات کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۳ در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، در یک ضیافت شام خصوصی شرکت کرده‌اند.

دیلی کالر: ضیافت شام ۳ نماینده دموکرات کنگره آمریکا با حسن روحانی در سال ۲۰۱۳

به نوشته دیلی کالر، این دیدار ساعاتی پس از سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل صورت گرفته است.

طبق این گزارش، «کیث الیسون» نماینده مینه‌سوتا، «گریگوری میکس» نماینده نیویورک و «آندره کارسون» نماینده ایندیانا، سه نماینده دموکراتی بوده‌اند که در این ضیافت شام حضور داشته‌اند.

دیلی کالر: ضیافت شام ۳ نماینده دموکرات کنگره آمریکا با حسن روحانی در سال ۲۰۱۳
تصویر سه نماینده دموکرات حاضر در ضیافت شام روحانی در نیویورک

به نوشته دیلی کالر، خبر حضور این سه نماینده دموکرات در ضیافت شام رئیس‌جمهور ایران در نیویورک تا روز گذشته (جمعه) که وال‌استریت ژورنال آن را فاش کرد، مخفی مانده بود.

طبق این گزارش، این ضیافت شام به میزبانی حسن روحانی برگزار شده و یکی از مهمانان اصلی آن، «لوئیس فراخان» رهبر جنبش "امت اسلام" در آمریکا بوده است.


گفتنی است روحانی پیش از این اشاره کرده بود که در نشستی که در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با رهبران اسلامی آمریکا داشته، چند تن از اعضای مسلمان کنگره آمریکا نیز حضور داشته‌اند.

همچنین، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور کشورمان ضمن تکذیب ادعای «ملاقات و شام محرمانه» سه نفر از اعضای کنگره آمریکا با رئیس جمهور کشورمان در سفر سال ۲۰۱۳ به نیویورک گفت: تمام دیدارها و ملاقات‌های رئیس‌جمهور در سفرهای سالانه به نیویورک همراه با اطلاع‌رسانی بوده و هیچ ملاقات یا دیداری به صورت محرمانه انجام نپذیرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
مرگ برآمریکا
آخرین اخبار