رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مردم بوشهر از حجم بالای حفاری‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر به ستوه آمده‌اند.

مردم بوشهر از حفاری‌های متعدد در سطح شهر به ستوه آمده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کیوان هاشم‌زاده اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در سطح شهر شاهد آن هستیم، حفاری‌های متعدد برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات و گسترش شبکه‌های آب، برق، گاز و تلفن و . . . است.

وی ادامه داد: هر روز در گوشه‌ای از سطح شهر شاهد حفاری‌هایی هستیم که باعث ناراحتی شهروندان شده و افزایش حفاری‌ها مردم را به ستوه آورده است و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: باید مانند شهرهای توسعه‌یافته کانال‌های بتونی استاندارد ویژه تاسیسات ایجاد شود تا برای طرح‌های مختلف نیازی به حفاری‌های متعدد نباشد.

هاشم‌زاده تاکید کرد: در محلات جنوبی بوشهری برخی از کوچه‌ها خاکی و ناهموار است که موجب نارضایتی شهروندان شده است و باید با استفاده از مشارکت‌های مردمی نهضت جدید آسفالت‌سازی را اجرا کنیم.

وی در ارتباط با احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان شهید مطهری بوشهر نیز بیان کرد: استفاده از سازه‌های پیش‌ساخته باعث می‌شود تا زمان کمتری برای احداث این تقاطع سپری شود و مردم با مشکلات کمتری از جمله ترافیک روبرو شوند.

هاشم‌زاده ادامه داد: بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری است که می‌توان با احیای زمین‌های پارک لیان و احداث یکی از بزرگترین جنگل‌های شهری و ایستگاه موتورسواری فضای خوبی را برای تفریح و تفرج در این منطقه فراهم کرد.

انتهای پیام/م

مردم بوشهر از حجم بالای حفاری‌ها در خیابان‌ها به ستوه آمده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.