رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر گفت: کمبود تجهیزات اطفاء حریق در سازمان آتشنشانی بندر بوشهر باید جبران شود.

کمبود تجهیزات اطفاء حریق در سازمان آتشنشانی بندر بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کیوان هاشم‌زاده صبح دوشنبه در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: ایجاد و راه‌اندازی راه‌آهن بوشهر و اتصال این استان به خط ریلی از دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم است.

وی با اشاره به اینکه مردم از اجرای این پروژه نا امید شده‌اند، خاطرنشان کرد: دو کارگاهی که برای اجرای این پروژه راه‌اندازی و تجهیز شده بودند تعطیل شده است و اعتباری برای این پروژه بسیار مهم تخصیص نیافته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر خواستار پیگیری استاندار بوشهر برای تکمیل طرح راه‌آهن بوشهر شد و ادامه داد: در روز‌های گذشته شاهد جمع‌آوری تجهیزات کارگاه‌های ساخت راه‌آهن بوشهر هستیم.

وی با بیان اینکه شهرستان بوشهر نیازمند داشتن یک فرماندار قوی برای دستیابی به توسعه و پیشرفت بهتر و بیشتر است، تصریح کرد: با هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف می‌تواند زمینه توسعه بیشتر و افزایش رضایت‌مندی مردم را فراهم کرد.

هاشم‌زاده با انتقاد از وضعیت و کیفیت نان در بوشهر، تاکید کرد: وضعیت نانوایی‌های بوشهر خوب نیست و شاهد نارضایتی مردم از عملکرد نانوایی‌ها هستیم.

وی با اشاره به شرایط حساس بوشهر خواستار تقویت زیرساخت‌ها و امکانات پدافند غیرعامل در این شهر شد و افزود: شاهد کمبود تجهیزات اطفا حریق در سازمان آتشنشانی بندر بوشهر هستیم که باید تقویت شود.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه از میگلی‌نژاد شهردار بوشهر حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: در صورتی که بر اساس قانون برای استفاده از بازنشستگان در شهرداری نتوانیم استفاده کنیم، برای انتخاب شهردار جدید اقدام می‌کنیم.چ

انتهای پیام/ز

کمبود تجهیزات اطفاء حریق در سازمان آتشنشانی بندر بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.