رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر گفت: طرح محله محوری برای رسیدگی به امور اجرایی، توسعه متوازن و افزایش ظرفیت محله‌های مختلف بوشهر تدوین می‌شود.

طرح محله محوری در شورای شهر بوشهر تدوین می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کیوان هاشم‌زاده صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری اظهار داشت: شهر را تنها نباید در بعد کالبدی آن دید، علاوه بر کالبد شهر باید ابعاد فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی شهر را نیز در نظر داشت.

وی با تاکید بر توجه به محلات برای توسعه زیرساخت‌های کالبدی افزود: در اجرای طرح‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی شهر محلات نقش و جایگاه مهم و موثری دارند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر با اشاره به تدوین طرح محله محوری در شورای بوشهر تصریح کرد:طرح محله محوری برای رسیدگی به امور اجرایی، توسعه متوازن و افزایش ظرفیت محله‌های مختلف بوشهر در شورای پنجم بوشهر تدوین می‌شود. طرح محله محوری به منظور رسیدگی به امور اجرایی، توسعه متوازن و افزایش ظرفیت محله‌های مختلف و ارتقای مشارکت شهروندان در امور شهر و احیای هویت فرهنگی و اجتماعی محلات شهر بوشهر در دست تدوین است.  پس از نهایی شدن طرح محله محور، به مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوشهر ارجاع داده می‌شود تا پس از تصویب عملیاتی شود.

هاشم زاده ، شورایاران را بازوان مهم این نهاد مردمی دانست و خاطر نشان کرد با توجه به حضور و نقش شورایاران که بازوان اجرایی شورای شهر در محلات هستند اجرای طرح محله محور به طور یقین سبب رضایت مندی شهروندان می‌شود.

انتهای پیام /پ

طرح محله محوری در شورای شهر بوشهر تدوین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.