معاون شهردار بندر بوشهر گفت: با تدوین برنامه‌های عملیات زیباسازی و عمران شهری بوشهر، ضمن تسریع پروژه‌های شهری، این طرح‌ها روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

برنامه عملیات زیباسازی و عمران شهری بوشهر تدوین شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول رمضانی صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر بوشهر با تاکید بر افزایش خدمات شهری اظهار داشت: طرح‌های شهرداری بوشهر براساس مطالبات مردم و افزایش خدمات شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های شهرداری بوشهر تصریح کرد: با تدوین برنامه‌های عملیات زیباسازی و عمران شهری بوشهر، ضمن تسریع پروژه‌های شهری، این طرح‌ها روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر از آغاز جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: یک فضای ۱.۵ هکتاری در جاده نیروگاه برای نگه‌داری سگ‌های بلاصاحب احداث شده که همه امکانات از قبیل: قفس‌های هوشمند، اتاق دامپزشک طراحی شده و از دو شب پیش کار جمع آوری سگ‌های بلاصاحب و انتقال آن‌ها به این محل آغاز شده است.

رمضانی خاطرنشان کرد: براساس بخشنامه وزارت کشور در زمینه جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، کارگروهی ویژه‌ای کار خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود با همکاری خوبی که صورت می‌گیرد بتوانیم تا زمان بازگشایی مدارس تعداد زیادی از این سگ‌ها جمع آوری شود.

وی با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ سگ بلاصاحب در شهر بوشهر وجود دارد افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بین یک‌هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار قلاده سگ بلاصاحب در شهر بوشهر است که در صورت جمع آوری یک‌هزار قلاده این سگ‌ها شاهد کاهش چشمگیر آن‌ها در سطح شهر خواهیم بود.

انتهای پیام /پ

برنامه عملیات زیباسازی و عمران شهری بوشهر تدوین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.