شهردار بوشهر گفت: روند اجرای پروژه‌های عمران شهری بوشهر مطلوب است.

تغییر چهره شهر بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهری بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه شهری بوشهر گام‌های خوبی برداشته شده است و طرح‌ها و پروژه‌های بزرگی را در دست اجرا داریم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا پیش از آغاز سال جدید چهره شهر بوشهر را عوض کنیم و شهر با چهره‌ای متحول شده برای شهروندان و مسافران نوروزی آماده شود و همگان از حضور در شهر بوشهر لذت ببرند.

شهردار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ورودی شهر بوشهر و اجرای پروژه میدان غدیر خاطرنشان کرد: این پروژه روند مناسبی دارد و تا پایان بهمن‌ماه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی همچنین از تسریع در اجرای پروژه روگذر تقاطع غیر همسطح آزادی خبر داد و بیان کرد: در تعامل با معارضان و تملک زمین محدوده روگذر تلاش کردیم تا شاهد تسریع در اجرای این طرح باشیم.

میگلی‌نژاد از تکمیل تمام پروژه‌های عمرانی بوشهر تا پایان سال خبر داد و افزود: میدان آزادی از پروژه‌های مهم شهر بوشهر است که پایه آن در عمق ۳۵ متری بتن ریزی شده است و هم اکنون آسفالت معبر سواره و زیرساخت دال پل نیز در حال انجام است.

وی از تخریب دروازه ورودی بوشهر در جریان ساخت روگذر تقاطع آزادی خبر داد و افزود: یک دروازه مناسب و زیبا در ورودی بوشهر بین پلیس‌راه و دانشکده امام خامنه‌ای ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.