نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: یزد جزء ده استان اول کشور از لحاظ درآمد زایی برای دولت است پس نباید موقع دریافت بودجه جزء ده استان آخر قرار گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اضافه شدن برند اولین شهر تاریخی جهان به برند‌های اخیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: علت اختصاص دادن برند اولین شهر تاریخی جهان به استان یزد فیزیک و معماری شهر است که نتیجه حفاظت و مدیریت گذشتگان است.

موسوی بیوکی در ادامه افزود: یکی دیگر از دلایل انتخاب یزد به عنوان اولین شهر تاریخی جهان این است که توانسته ایم میان مصالح و شرایط جوی و آب و هوایی و نوع اِلِمان‌های معماری ارتباط برقرار کرده و به شهری پایدار از لحاظ انرژی تبدیل شویم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به طرح آمایش اظهار داشت: طرح آمایش نشان می‌دهد ۴۰ درصد از فعالیت و اشتغال ما در بخش خدمات حدود ۲۰ درصد در بخش صنعت و ۱۱ درصد در معدن است وباید بتوانیم این آمار را با امکانات و شرایط استان تنظیم کنیم.

وی با تو جه به مسئله گردشگری استان خاطر نشان کرد: در استان یزد خطوط ریلی زمینی و هوایی چندان مناسب نیست که خطوط ریلی و زمین را دربرنامه خود قرارداده و مشکلات مرتبط با خطوط هوایی نیز در مجلس پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در ادامه گفت: یزد جزء ده استان اول کشور از لحاظ درآمد زایی برای دولت است پس نباید موقع دریافت بودجه جزء ده استان آخر قرار گیرد.

انتهای پیام/ص

یزد از جمله ده استان اول کشور از لحاظ درامد زایی برای دولت است

برچسب ها: خبر اقتصادی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار