نماینده مردم تفت و میبد در مجلس از پروژه آبرسانی به روستای دهشیر بازدید کرد.

میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در بازدید پروژه آبرسانی به روستای دهشیر که با همراهی مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آبفای استان یزد انجام شد، گفت: با بهره برداری از این پروژه مشکل کمبود آب اهالی روستای دهشیر مرتفع، و هزار و ۵۶۰ نفر جمعیت دائم و سه هزار و ۵۲۰ نفر جمعیت غیر دائم این روستا از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند می‌شوند.

او به پیشرفت ۷۶ درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: مقرر شد حداکثر تا چهار ماه آینده این پروژه به پایان برسد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد نیز در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی جهت تامین اعتبار بخشی از این پروژه، گفت: پروژه آبرسانی به روستای دهشیر با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

او با گرمای بی سابقه تابستان امسال و مشکل کمبود آب اهالی روستای دهشیر اشاره کرد و افزود: این پروژه شامل ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب با لوله چدن و پلی اتیلن، دو باب مخزن با مجموع حجم ۲۰۰ متر مکعب و دو ایستگاه پمپاژ است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد به حفر و تجهیز دو حلقه چاه در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: میزان آبدهی این دو حلقه چاه حدود ۱۱ لیتر بر ثانیه است و با توجه به نیاز آبی روستای دهشیر، پیش بینی می‌شود تا ۲۵ سال آینده مردم این روستا هیچ گونه کمبود آبی نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار