رئیس اتحادیه فروشندگان کیف و کفش یزد گفت: افزایش قیمت کیف و کفش در یزد نسبت به سال گذشته تقریباً ۲۰ تا ۲۵ درصد بوده است.

حمیدرضا معقولان رئیس اتحادیه فروشندگان کیف و کفش یزد با اشاره به قیمت کیف و کفش در یزد گفت: کیف و کفش در یزد نسبت به سال گذشته مانند دیگر اجناس افزایش قیمت داشته است.

وی ادامه داد: افزایش قیمت کیف و کفش در یزد نسبت به سال گذشته تقریباً ۲۰ تا ۲۵ درصد بوده است، البته اجناسی مانند دمپایی افزایش بیش از ۱۰ درصدی نداشته است، اما اجناس دیگر این اتحادیه افزایش قیمت بالاتری داشته‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان کیف و کفش یزد ادامه داد: بازار کیف و کفش رونق چندانی ندارد و علاوه بر تورم و کاهش قدرت خرید مردم، تعطیلی‌های پی در پی، وجود شب‌بازارها، فروشگاه‌های اینترنتی و... بر این بازار تأثیر گذاشته است و آن را از رونق انداخته است و مغازه‌داران از وضعیت بازار چندان راضی نیستند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه در استان یزد گفت: بیش از ۲۰ نفر از اعضای اتحادیه کیف و کفش در این نمایشگاه حضور دارند و اجناس با کیفیت بالا و با قیمت پایین‌تر از بازار در این نمایشگاه عرضه می‌شود و امیدواریم هم اعضای اتحادیه و هم مردم در این زمینه راضی باشند و جوابگوی نیاز آنها باشد.

معقولان ادامه داد: با وجود اینکه زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها در اسفندماه و شهریورماه است که همزمان با رونق بازار و فروش اجناس مغازه‌داران است، اما با جلساتی که کارگروه تنظیم بازار برگزار شد و برخی تفاوت نرخ‌ها در بازار موافق برگزاری این نمایشگاه هستم، چرا که اجناس با قیمت واقعی به مردم عرضه می‌شود و دیگر شاهد برخی گران‌فروشی‌ها و تخلفات نخواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار