رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح 73 پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد و 115 میلیون ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دکتر حسین جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح 73 پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد و 115 میلیون ریال طی ایام الله دهه فجر در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد 22 پروژه سرمایه ای و 51 پروژه عمرانی است.

جعفری، 15 پروژه در حوزه تولیدات دامی، 6 پروژه در حوزه شیلات و یک پروژه در حوزه صنایع کشاورزی را پروژه های سرمایه ای مورد افتتاح در بخش کشاورزی استان برشمرد و افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد پروژه سرمایه ای، برای 94 نفر در بخش کشاورزی استان اشتغالزایی می شود.

وی ادامه داد: چهار پروژه پرورش بوقلمون و یک پروژه پرورش بوقلمون مادر جمعا به ظرفیت 24 هزار و 600 قطعه، 7 پروژه پرورش مرغ گوشتی جمعا به ظرفیت 102 هزار قطعه، یک پروژه پرورش گوسفند داشتی، یک پروژه پرواربندی بره و یک پروژه پرورش گاو شیری جمعا به ظرفیت یک هزار و 600 راس، پروژه های مورد افتتاح حوزه دام و طیور استان زنجان در ایام الله دهه مبارک فجر را شامل می شود.

 جعفری ظرفیت 6 پروژه پرورش ماهیان سردآبی را 62 تن اعلام کرد و گفت: پروژه های حوزه صنایع کشاورزی استان نیز پروژه تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت 20 هزار تن در سال را شامل می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: 49 پروژه آبیاری تحت فشار و 2 طرح لوله گذاری با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد و 85 میلیون ریال نیز پروژه های عمرانی قابل افتتاح بخش کشاورزی استان است که افتتاح و بهره‌برداری از آن ها تثبیت اشتغال 260 نفری در این بخش را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ن

 

افتتاح طرح های کشاورزی در زنجان

برچسب ها: کشاورزی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.