در مراسمی از مدیران و رابطین نماز ۳۰ دستگاه‌ اجرایی برتراستان زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در مراسم تجلیل از مدیران و رابطین نماز دستگاه‌های اجرایی برتر استان زنجان از ۳۰ دستگاه اجرایی که امتیاز بالای ۹۰ کسب کرده بودند تجلیل شد. سازمان جهاد کشاورزی استان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان به ترتیب دستگاه‌هایی بودند  که رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان را در امر نماز قابل تقدیر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه نماز تنها عبادتی است که تعطیل بردار نیست از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست موانع برگزاری نماز جماعت را رفع کنند.

استاندار زنجان هم در این مراسم با اشاره به تاثیرات معنوی وجسمی نماز، اقامه این فریضه واجب الهی را یکی از نشانه‌های رنگ وبوی اسلامی کشور عنوان کرد.

درویش امیری افزود: ما باید روح نماز را درسیستم اداری ایجاد کنیم و فضا را برای اقامه نماز همگان فراهم کنیم.

ناصری رئیس ستاداقامه نماز استان هم با اشاره به اینکه ۹۰ دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی کارشناسان این ستاد قرارگرفته است گفت: بعد از ارزیابی ۳۰ دستگاه مورد تقدیر ویژه، ۵۰ دستگاه قابل تقدیر و ۹ دستگاه هم قابل قبول شناخته شده اند.

انتهای پیام/ر

30دستگاه اجرایی برتر زنجان تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.