معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از آمادگی برای ورود 20 هزار معلم جدید تا 4 سال آینده به آ‌موزش و پرورش خبر داد.

ورود 20 هزار معلم جدید تا 4 سال آینده به آموزش و پرورشنعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد ساماندهی نیروی انسانی به کمک این دانشگاه، جذب و تربیت دانشجو برای ورود به حرفه معلمی اظهار کرد: با مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش جلساتی در دانشگاه برگزار کردیم تا برای جذب نیروی انسانی و روش‌های آن به اتفاق نظر برسیم و در قالب برنامه راهبردی دانشگاه و پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 97_98 تفاهم داریم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم 20 هزار دانشجو در قالب دوره‌های در نظر گرفته شده دانشگاه، پذیرش داشته باشیم که 10 هزار نفر به طور مستقیم در دانشگاه فرهنگیان و 10 هزار نفر با مشارکت سایر دانشگاه‌های کشور آموزش ببینند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: پذیرش 20 هزار نفر با شرایط مذکور بستگی به موافقت وزارت علوم دارد که آموزش‌های مشارکتی یا مستقل را انتخاب کنند.

موسی‌پور بیان کرد: اکنون مشکل اصلی روی ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش است که در این مورد وزیر آموزش و پرورش رایزنی‌های گسترده‌تری را دنبال می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه این دانشگاه آمادگی تربیت 20هزار نیروی‌انسانی را دارد یادآور شد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌ای که داریم، سعی می‌کنیم تا سال 1401، 20 هزار معلم را وارد بازار کار کنیم.

انتهای پیام/

جذب دانشجو برای ورود به حوزه معلمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۳۹ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
چه عالی .خوب
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۶
سلام همه ی اون کسایی که تو سال ۹۲ چه قبل و چه بعد اقدام به ثبت نام به عنوان اموزشیار ی نهضت کردن داخل شهر ما هیچکدوم اقدام به درس دادن ندادن وهیچ کسی روهم باسواد نکردن وبا توجه به پارتی بازی که توی اداره ی اموزش و پرورش داشتن الان دارن همه سر کار میرن.۹۰درصد خودشونم هیچ سوادی ندارن حالا واقعا اینا میتونن برن به چندتا داش اموز درس بدن.واقعاحرام است.لطفا شما فکری به حال اینا بکنید
آخرین اخبار