مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:۴۸۳ واحد تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان امسال متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران شمار متقاضیان تسهیلات رونق در استان را امسال ۴۸۳ واحد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۳۱ واحد واجد شرایط، برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: ۲۰۰ فقره درخواست تملک واحد‌های تولیدی هم‌اکنون توسط بانک داریم که با همراهی و مساعدت بانک، تمام تلاش در راستای ادامه کار واحد‌های تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: همراهی و نگاه ویژه بانک‌های استان نباشد، بخش عمده‌ای از واحد‌ها با مشکل مواجه می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه واحد‌های تولیدی با ظرفیت ۶۰ درصد، زمینه راه‌اندازی را دارند گفت: اگر طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد و دچار مشکل را دریابیم و برای حل‌وفصل موانع و مشکلات آن‌ها اقدامی اساسی انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه در یک هکتار زمین کشاورزی، سالانه امکان اشتغال ۱۰ نفر وجود دارد گفت: ظرفیت اشتغال‌زایی بخش صنعت در همین متراژ سالانه ۸۰ نفر برآورد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به اجرای طرح آسیب‌شناسی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: از تمامی کارآفرینان در شهرک‌ها خواسته‌ایم مشکلات را منعکس تا به رفع‌ورجوع مسائل پرداخته و مشکلات را به حداقل برسانیم.

موسوی افزود: ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات پارسال به ۱۰۷۴ واحد تولیدی استان در قالب رونق تولید پرداخت شد.

وی گفت: سهم صنعت از دریافت تسهیلات ۳۳۷ واحد تولیدی بوده و در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی، درمجموع ۱۹۱ طرح تولیدی از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/آ 

رفع موانع تولید شهرک‌های صنعتی با پرداخت تسهیلات رونق تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار