بهنمیری‌ها شروعی طوفانی در لیگ برتر والیبال بانوان کشور داشتند و در نخستین بازی خود آبنوس تهران را با نتیجه قاطع ۰-۳ مغلوب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  تیم بهنمیر در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با هدایت فاطمه شعبان خمسه نخستین پیروزی فصل را به دست آورد.

در چارچوب هفته سوم مسابقات جام شهید محسن حججی، تیم بهنمیر مازندران در سالن ورزشی مجد آرا میزبان آبنوس تهران بود و در نهایت میهمان خود را در سه ست متوالی و با نتایج (۲۰-۲۵)، (۱۳-۲۵) و (۱۳-۲۵) صاحب برتری شد.

قضاوت این مسابقه را هدیه صابری و مرضیه ابراهیم زاده به عنوان داور اول و دوم را بر عهده داشتند. منیژه صادقی به عنوان ناظر فدراسیون حضور داشت.

تیم بهنمیر با کسب ۳ امتیاز این بازی پس از تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان که با ۳ و ۲ بازی به ترتیب ۹ و ۶ امتیاز دارند در رده سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کشور قرار گرفت.

تیم والیبال بهنمیر مازندران در دو دیدار گذشته نیز به علت حاضر نشدن تیم رایکا کیش در بهنمیر و کن در تهران که هردو تیم به علت مشکلات مالی درخواست انصراف داده بودند، بازی نکرد.

شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی بانوان باشگاه‌های ایران، جام شهید محسن حججی با حضور ۷ تیم درحال برگزاری است.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.