نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی استفاده از نخبگان استان در سطح ملی را ضروری خواند و گفت: باید از این ظرفیت‌ها در سطح ملی استفاده شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،منصور مرادی نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان که صبح امروز در مجتمع ایثار در سنندج برگزار شد گفت: توان و تعهد یک شرط لازم و تخصص و تجربه شرط کافی برای ویژگی‌های یک مدیر خوب و توانمند است.

 نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیر توانمند می‌تواند تخصص‌ها را مدیریت و از تجربه‌های دیگران را در مسیر رسیدن به اهداف مورد استفاده قرار دهد.

 وی عدم مدیریت زمان را از مشکلات جدی در کشور دانست و گفت: اگر بتوانیم از زمان به نحو احسن استفاده کنیم، می‌توانیم بسیار از کارهای را انجام و مشکلات را سامان دهیم.

 مرادی استفاده از نخبگان استان در سطح ملی را ضروری خواند و اظهار کرد: باید از این ظرفیت‌ها در سطح ملی استفاده شود چرا که این کار روند پیگیری موضوعات و مطالبات استان را تسریع می‌بخشد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر 500 مگاوات اضافه بر نیاز استان برق در استان تولید می‌شود باید از این ظرفیت در مسیر توسعه صنعت استان استفاده شود.

 وی افزود: ارتفاعاتی مانند سقز، بیجار و غیره می‌تواند ظرفیت خوبی برای تولید برق از بستر باد باشد که این مهم زمینه توسعه اشتغال را که از نیازهای اساسی و مطالبات مردم است فراهم می‌کند. 

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی بر ایجاد بستر برای حضور سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: توجه به استاندارد در ایجاد زیرساخت‌های برق نیز ضروری بوده تا تجربه‌ای که زلزله کرمانشاه  شاهد بودیم تکرار نشود.

مرادی در بحث انشعابات موقت نیز به عنوان یکی از مشکلات اساسی در استان نام برد و گفت: مردم کردستان از نظر بنیه مالی وضعیت مناسبی ندارند این انتظار را داریم در زمینه حق انشعاب به استان نگاه ویژه شود.

انتهای پیام/ د م

عدم مدیریت زمان را از مشکلات جدی در کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.