رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری جشنواره ایده های برتر آبان ‌ماه در کردستان برگزار می شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رحمت صادقی گفت: بنیاد نخبگان استان کردستان در نظر دارد جشنواره ایده برتر را به مناسبت هفته پژوهش و فناوری سال 1396 برگزار کند.

وی افزود: این جشنواره در پنج محور کارآفرینی در حوزه گردشگری، بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی، طراحی خلاقانه المان شهری، فناوری حوزه سلامت و نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری جهت ایجاد فضای رقابتی در میان نخبگان و استعدادهای برتر و بهره‌مندی از هوش و استعداد جامعه علمی استان در راستای ایده‌پردازی برای حوزه‌های اولویت‌دار استان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان، در خصوص نحوه شرکت در این جشنواره، گفت: ایده‌پردازان می‌توانند حداکثر تا آخر روز پنجشنبه 25 آبان ماه ‌جاری ایده‌های خود را در سامانه طراحی شده به آدرس اینترنتی http://kurdistan.bmn.ir ثبت کنند.

وی ادامه داد: به ایده‌های برتر انتخاب شده در هرکدام از محورهای جشنواره جوایزی در مراسم اختتامیه هفته پژوهش اهداء خواهد شد.

صادقی گفت: «کارگاه عملی آشنایی با کلان داده ها» و «کارگاه عملی بانک های اطلاعاتی NoSQL » از جمله برنامه‌های پیش رو بنیاد ملی نخبگان استان کردستان است.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره ایده های برتر در کردستان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.