شانزدهمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران در مجموعه ورزشی دانشگاه کردستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛جلال شریعتی رئیس شورای شهر سنندج در مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران که در محل مجموعه ورزشی دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: بازدید دانش‌آموزان از این نمایشگاه و دیدن آثار علمی به صورت طبیعی موجب ایجاد خلاقیت و روحیه  تحقیق، تفحص و برانگیختن علاقه آنها به فعالیت در زمینه‌های علمی و آموزشی است. 

 وی با بیان اینکه متاسفانه آموزش در ایران در محیط بسته ارائه می‌شود، افزود: هر چه تنوع محیطی در ساختار آموزشی بیشتر باشد، امکان خلاقیت و شکوفایی دانش‌آموزان بیشتر خواهد شد.

رئیس شورای شهر سنندج بیان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با تامین امکانات لازم در راستای آموزش‌های کافی علوم و دانش مختلف، کشور ما هم به کشوری توسعه یافته تبدیل شود.

در ادامه این مراسم، رئیس بنیاد نخبگان استان کردستان نیز اظهارداشت: در نمایشگاه‌های علم و فناوری، در کشورهای پیشرفته  از لحاظ علمی، آموزشی و سرگرمی خیلی اهمیت می‌دهند و با استقبال گرم  و بازدید پر شور مردم روبه رو است، که امیدواریم این امر در استان ما هم نهادینه شود.

رحمت صادقی در ادامه با بیان اینکه استان کردستان از لحاظ پیشینه تاریخی غنی و دارای تجهیزات متنوع کشاورزی و دست نوشته‌های معتبر است، بیان کرد: امیدواریم در استان کردستان بتوانیم همچین موزه‌ای شامل تجهیزات و فناوری‌های بومی، محلی استان را در آینده ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ د م

بازدید دانش‌آموزان از شانزدهمین نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری ایران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.