سرپرست شهرداری سنندج گفت: مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به شهروندان آماده هر نوع همکاری با نیروی انتظامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی رضا کاظمی سرپرست شهرداری سنندج صبح امروز در دیداری با معاون اجتماعی نیروی انتظامی  و فرمانده راهور استان کردستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور اعضای شورای شهر صورت گرفت، ضمن تبریک این هفته گفت: حضور نیروهای انتظامی در سطح شهر همواره مایه دلگرمی شهروندان و یادآور آرامش و امنیت است.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به شهروندان آماده هر نوع همکاری با نیروی انتظامی است، افزود: امیدواریم در سایه  تعامل و همفکری این دو دستگاه که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بتوانیم زمینه توسعه، رفاه، آرامش و امنیت سطح شهر را فراهم کنیم.

کاظمی بیان کرد: شعار «حافظ جان و مال و ناموس شهروندان» یکی از شعارهای کلیدی نیروی انتظامی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی این شعار تحقق یافته است.

 سرپرست شهرداری سنندج افزود: ایجاد رابطه گرم و صمیمی نیروی انتظامی با مردم و همچنین برنامه‌ریزی صحیح و مدون از سوی انتظامی استان موجب شده است که نیروی انتظامی بتواند در انجام وظایف و تحقق اهداف و برنامه‌های خود به خوبی عمل کند.

کاظمی اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم، برقرار امنیت  در سطح جامعه، مبارزه با مواد مخدر، انجام فعالیت‌های فرهنگی و تامین امنیت مرزها از اقدامات مثبت و شاخص نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/ د م

رابطه صمیمی نیروی انتظامی با مردم موجب تحقق امنیت پایدار شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.