امام جمعه موقت اهواز؛

مقاومت و روحیه شهادت طلبی تنها راه حفظ قدس شریف

امام جمعه موقت اهواز مقاومت و روحیه شهادت طلبی را تنها راه حفظ قدس شریف عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اهواز اقدام اخیر آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را درس بزرگی برای حق طلبان دانست و بیان داشت: تنها راه حفظ قدس مقاومت و روحیه شهادت طلبی است.

وی با بیان اینکه شعار هیهات منا الذله رمز موفقیت حق طلبان جهان است افزود: دیگر درس عبرت از این اقدام آمریکا این است که امید به دشمن سبب ناامیدی می شود.

حاجتی با اشاره به اینکه عده ای معدود معتقد به مبارزه در کنار مذاکره قهرمانانه بودند تصریح کرد: دیدیم که چطور اندک اندک رژیم صهیونیستی در این منطقه نفوذ نمود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ذهن سیاست مداران آمریکا کار می کند اما فهمشان کور است اذعان داشت: رئیس جمهور آمریکا خط فکری خود را از اتاق های فکر اسرائیل می گیرد.

خطیب نماز جمعه اهواز ایجاد داعش را توطئه دشمن دانست و گفت: داعش 180 هزار کیلومتر از سرزمین های خاورمیانه را گرفت، پس از آن بسیاری گفتند باید عقب نشینی کرد، اما مقام معظم رهبری به چنین امری اعتقاد نداشته و راه مبارزه را مطرح کردند.

حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی با بیان اینکه جز نیستی و مرگ چیز دیگری در انتظار آمریکا نیست بیان کرد: به گفته امام خمینی (ره) اسلام تمام سنگرهای جهان را فرا می گیرد و رمز آن نیز همین شعار هیهات منا الذله است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به مسئولان اظهار داشت: انتظار می رود مسئولان بر پرداخت هرچه سریع تر مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی نظارت کنند.

حاجتی افزود: رفع مشکل ریزگردها، کاهش آثار سوء آن، کاهش بیکاری و سامان دادن به واحدهای صنعتی دیگر مطالبات مردم خوزستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

تنها راه حفظ قدس شریف، مقاومت و روحیه شهادت طلبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار