آمریکا از ایران تو دهنی می خورد

امام جمعه موقت اندیمشک آمریکا را کارگزار رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: آمریکا از ملت ایران به تو دهنی می خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی، امام جمعه موقت اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تهدیدهای آمریکا و مستکبران هیچ تاثیری روی اراده پولادین ملت مسلمان ایران ندارد.

وی اذعان داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران یک دشمنی دیرینه است و روحیه سلطه گری و استکباری در کشور آمریکا از دیرباز وجود دارد.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: آمریکا در منطقه خاورمیانه به دنبال اهداف و برنامه هایی است که برای آن تلاش جدی کرده، لذا با توجه به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی و ایران در منطقه به دنبال تهدید و تحریم های جدی ضد کشورمان می باشد.

خطیب نماز جمعه اندیمشک بیان داشت: امروز ایران اسلامی از نظر دفاعی در موقعیت مطلوبی قرار دارد که این موضوع واهمه دشمنان را به همراه داشته است.

وی صنایع موشکی را مایه افتخار و اقتدار کشور دانست و افزود: نباید از مکر و حیله های دشمنان غافل بود و ملت همواره پشتوانه واقعی نظام و اسلام است.

حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی در ادامه با اشاره به 29 مهر سالروز درگذشت آیت الله مهدوی کنی اظهار داشت: وی از مبارزان خدوم انقلاب اسلامی بود که در این مسیر زحمات فراوانی متحمل شد.

وی همچنین به سالروز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی در سال 1356 اشاره کرد و شهادت وی را طبق فرمایش امام راحل(ره) ، الطاف خفیه حضرت حق دانست.

امام جمعه اندیمشک در ادامه اقتصاد مقاومتی را لازمه پیشرفت کشور عنوان کرد و بیان داشت: تلاش دولت در این زمینه به بالندگی هرچه بیش تر کشور و خودکفایی منجر می شود و توجه به این مقوله ضروری است.

انتهای پیام/گ

ایران به آمریکا تو دهنی می زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار