تاکید امام جمعه اندیمشک بر حفظ جایگاه قیام عاشورا در سوگواری ها

امام جمعه اندیمشک بر حفظ جایگاه قیام عاشورا در سوگواری ها تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با تسلیت ایام پرسوز و گداز محرم بیان کرد: باید جایگاه و شان قیام ارزشمند سید الشهدا (ع) حفظ شده و در سوگواری ها از بیان مطالب غیر واقعی خودداری شود.

وی اظهار داشت: عاشورا سند پر افتخار عالم بشریت و برتری شیعه است که در دل این قیام هزاران پیام والا نهفته است.

حجت الاسلام حسینی نوری اذعان کرد: سوگواری های محرم باید در مسیر صحیح و در راستای تبیین جایگاه این قیام و اهداف ارزشمند آن باشد.

امام جمعه اندیمشک بیان داشت: دشمن برای کمرنگ کردن شور حسینی و ارادت ملت مسلمان ما به ائمه اطهار (ع) تلاش زیادی کرده که به دلیل عمق اعتقادات ملت همواره با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه افزود: این ایام فرصتی ارزشمند برای نزدیکی بیش تر به ائمه اطهار (ع) است، لذا باید مراسم های سوگواری همراه با معرفت افزایی و شناخت بهتر این قیام باشد.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در بخش دیگری با اشاره به ایثار و فداکاری شهید حججی اظهار کرد: این شهید والامقام موجب جوشش زیادی در سطح مجامع مختلف شد و همه شهدای مدافع حرم ما با ایثار و جانفشانی خود درس های بزرگی به دشمن داده اند.

خطیب نماز جمعه اندیمشک اذعان داشت: این شهدای والامقام کمر گروه های تکفیری را شکسته اند و امروز در نتیجه جانفشانی مدافعان حرم داعش در حال نابودی کامل است.

وی با اشاره به اهمیت یوم العباس و روز عاشورا بیان کرد: مردم خداجوی شهرستان اندیمشک با حضور در تجمع های بزرگ سوگواران حسینی اعتقاد خود را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: زحمات این قشر تلاشگر برای برقراری امنیت و آسایش مردم قابل تقدیر است.

انتهای پیام/گ

لزوم حفظ جایگاه قیام عاشورا در سوگواری ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار