نماینده، ولی فقیه درخوزستان گفت: ضرورت دارد مجامع جهانی هر چه زودتر مانع نسل کشی مسلمانان در میانمار شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه عید سعید غدیر خم را پیوند دهنده و عامل وحدت میان مسلمانان جهان دانست.

وی گفت: سنت و آداب بسیار زیبا و حسنه‌ای به مناسبت عید سعید غدیر از جمله اطعام علوی، کمک به ایتام و صله  رحم توسط مردم ولایتمدار در عید سعید غدیر انجام می‌شود که باید در تقویت این رسوم بیشتر گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان  بیان داشت: در زیرسکوت مجامع بین المللی و حامیان به اصطلاح حقوق بشری زنان، کودکان و مردم مسلمان مظلوم در این کشور به خاک و خون کشیده می‌شوند و خانه‌های آنها را به آتش می‌کشانند.

آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: ما به این فجایع و جنایات و سکوت مجامع بین المللی معترض هستیم و از این مجامع جهانی می‌خواهیم مانع نسل کشی مسلمانان در میانمار شوند.

وی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان در عراق و سوریه علیه گروه‌های تکفیری – صهیونیستی داعش گفت: این موفقیت ها و بشارت‌های پیروزی که از عراق و سوریه می رسد پیروزی حق علیه باطل است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: مدافعان حرم به مانند شهیدان حججی ها و تاجبخش ها در حال دفاع از حرم اهل بیت (ع) هستند و باید از رشادت و ایثارگری های آنان تجلیل کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدای مظلوم 17 شهریور 57 اظهار داشت: خون شهیدانی همچون شهدای 17 شهریور است که درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری و استوار نگه داشته است.

انتهای پیام/م

خطبه های نماز جمعه اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.