ویدئویی از صحنه‌های جنایت داعش تا پیروزی مقتدرانه سربازان سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

از ذلت داعش تا عزت سردار سلیمانی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داعش به عنوان پدیده شوم قرن از سال 2014 میلادی در کشورهایی چون عراق و سوریه پا به عرصه وجود گذاشت. اعضای این گروهک تکفیری وحشیانه به جان مردم بی‌گناه افتادند و با قتل و غارت و تعرض خواب را بر چشم مردم جهان حرام کردند؛ حیوانات انسان‌نمایی که دنیا را به خاک و خون کشیدند.

جنایات آنها به جایی رسید که کشورهایی چون ایران، روسیه و لبنان شرایط منطقه را وخیم دیدند و به مبارزه و مقابله با داعش پرداختند. نیروهای سپاه پاسداران کشورمان، حزب‌الله لبنان، ارتش روسیه  و نیروهای خودجوش مردمی مدافعان حرم، حشدالشعبی، فاطمیون و زینبیون  همه دست به دست هم دادند تا این غده سرطانی را برای همیشه از جان جهان خارج کنند. در این میان نقش سردار سلیمانی فرمانده دلیر و غیور ایران زمین در این مبارزات بسیار ویژه و پررنگ بود.

پس از شهادت سرباز بی‎سر شهید محسن حججی به دست نیروهای تکفیری، حاج قاسم سلیمانی طی سخنرانی که درباره این شهید داشت گفت  تا سه ماه دیگر انتقام این شهید بزرگوار را خواهد گرفت. 

و حالا با گذشت زمانی کمتر از سه ماه، سردار به وعده صادقانه خود جامه عمل پوشاند و طی آخرین عملیات ضد تروریستی در بوکمال  به سیطره داعش پایان داد و این لکه ننگ را از پیشانی انسانیت پاک کرد.

 ویدئوی زیر بخشی از جنایات خونین داعش و مقاومت تمام قد رزمندگان را در مقابل آنها نشان می‌دهد. لحظه‌های تاریخی  یکی از شیرین‌ترین و به یاد ماندنی ترین پیروزی‌های اسلام در برابر کفر که هرگز فراموش نخواهد شد. 

انتهای پیام/

وعده سردار سلیمانی با نابودی داعش محقق شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۹۹
روحت شاد سردار سرافراز من ، هر روز به یادتم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی ارکار
۰۱:۱۷ ۱۷ دی ۱۳۹۷
حاج قاسم خدا قوت تاتوهستی ما راحتیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۶
درودخدابرحاج قاسم سلیمانی