مسابقات کشتى آزاد قهرمانی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد با قهرمان تیم کشتی شهرستان چرام به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   در این مسابقات که با حضور ۳۶ کشتى گیر در سالن ورزشی شهر چرام برگزار شد، پس از انجام ۷۰۰ مسابقه، تیم کشتی چرام به مقام اول دست یافت، تیم کشتی یاسوج دوم شد و گچساران نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت.

در بخش انفرادی این رقابتها در وزن ۵۷ کیلو گرم فرشید چمن از یاسوج به مقام اول دست یافت، میثم باغ سخا از بهمئی دوم و محسن سالارى از چرام نیز سوم شدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم میلاد مسلمى دوست از یاسوج اول و عابد آویزه از چرام دوم و محمد اکبرى نژاد از گچساران سوم شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم هم ایمان اسدروز از چرام به مقام اول دست یافت، مهرداد فتاحى نژاد از گچساران دوم شد و هاشم جبیره از بهمئی سوم شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز احسان دهش از گچساران اول و مهرداد بهنامى از چرام و پوریا همتینان نسب از سوق دوم و سوم شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم امید ولى پور از یاسوج به مقام اول دست یافت، على آروانه از چرام و حسین برز از گچساران در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دروزن ۷۹ کیلوگرم هاشم نوذرکیا از چرام با برتری مقابل حریفان به مقام برتر دست یافت و فرشید احمدپور از سوق و میثم کاویانى از گچساران نیز بر سکوی دوم و سوم این وزن قرار گرفتند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم آرش هادى پور ازسوق به مقام اول دست یافت و حمید رودشتى از چرام دوم و مهدى چمن از یاسوج سوم شدند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نوید رواق از بهمئی، آرمان پرویزى از چرام و عیسى آذربخشى به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بهمن یارى از گچساران اول و حافظ مظاهرى از سوق دوم شدند و مرتضى اکبرى از چرام بر سکوی سوم جا گرفت.

انتهای پیام/ش

قهرمانی چرام در رقابت‌های بزرگسالان استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.