مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت:آسیب های عزاداری با اجرای طرح تعالی فرهنگی و اجتماعی کاهش چشمگیری داشته است.

کاهش آسیب های عزاداری با اجرای طرح تعالی فرهنگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام علی جلالی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: همزمان با ایام محرم و اجرای طرح تعالی فرهنگی و اجتماعی دربین هیئات مذهبی،آسیب های عزاداری کاهش چشمگیری داشته است.

وی پشتیبانی فکری و برنامه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین در دستگاه‌های اجرایی را یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی ذکر کرد و افزود : سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان دستگاه کارشناس در حوزه فرهنگ و تبلیغ دین این آمادگی را دارد که نیازهای برنامه‌ای و فکری و نظارتی دستگاه‌های اجرایی را برآورده کند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از این طرح اظهار کرد: این طرح از سوی اداره کل به استانداری پیشنهاد شد و پس از اصلاح طرح به صورت پایلوت در شهرستان کرمان اجرا شد.


وی افزود: این طرح که در راستای تعالی فرهنگی و امنیتی و اجتماعی تدوین شده است با اجرای آن در محرم امسال باعث کاهش چشمگیر آسیب های عزاداری در بین هیئات مذهبی شد.


جلالی یادآورشد: استاندار کرمان ضمن ابراز خرسندی از این طرح در استان؛ خواستار اجرایی شدن آن در محرم سال آینده همچنین شهرستان های استان شد.


انتهای پیام/س

 

آسیب های عزاداری با اجرای طرح تعالی فرهنگی کاهش چشمگیری یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار