عملیات احداث مرکز کلینیکال انکولوژی پارسیان شهرکرد، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از مرکز کلینیکال انکولوژی پارسیان شهرکرد در شهرک منظریه دیدن کرد.

محمدرضا زاهدی مدیر اجرایی پروژه گفت: این بیمارستان ۹۶ تختخوابی در مساحت ۱۷ هزار متر مربع احداث می‌شود که هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این بیمارستان واقع در اول جاده منظریه شهرکرد با صرف اعتبار اولیه ۴۱۰ میلیارد ریال سرمایه خصوصی، از ۵ سال گذشته کلنگ زنی شد که پیش بینی می‌شود تا پایان سالجاری به بهره برداری کامل برسد.

زاهدی اضافه کرد: به منظور تکمیل تجهیزات این بیمارستان، ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و از دو سال پیش، بخش رادیوتراپی این بیمارستان به بهره برداری رسیده است و روزانه به بیش از ۸۰ بیمار از داخل و خارج استان، خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۵:۵۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
با سلام و تشکر از عوامل و مسئولین این بیمارستان٬ یکی از عوامل مهم در یک بیمارستان ظاهر ان بیمارستان است٬ بنظر من هر چند که ظاهر این بیمارستان خوب و با طراحی جذاب در حال اجراست ولی روبروی بیمارستان که مربوط به محله 32 منظریه است به دلیل خالی بودن و حالت بیابانی٬ اندکی از ظاهر قشنگ این بیمارستان را کاسته میکند٬ هرچند که این موضوع مربوط به بیمارستان و مسئولین ان نمیشود
آخرین اخبار