رئیس جمهور افغانستان در دیدار با وزیر خارجه امارات گفت: افراطیت و تروریسم برای کشورهای منطقه و جهان یک تهدید جدی به شمار می رود که جهت دفع آن به یک استراتژی واحد و مبارزه جدی نیاز است.

به یک استراتژی واحد برای مبارزه با تروریسم نیاز داریمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ظهر امروز در مقر سازمان ملل متحد با «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان»، وزیر امور خارجۀ امارات متحدۀ عربی دیدار کرد.
در این دیدار، وزیر امور خارجۀ امارات متحدۀ عربی گفت: ما همواره به عنوان همکار در کنار مردم افغانستان خواهیم بود و در راستای مبارزه با تروریسم، از افغانستان حمایت می نماییم.

وزیر خارجه امارات با استقبال از استراتژی ایالات متحدۀ امریکا در قبال افغانستان و منطقه گفت: این استراتیژی برای ثبات و امنیت منطقه مفید و ارزنده است.
وی در مورد تفکیک قائل شدن میان تروریسم خوب و بد در منطقه ابراز نگرانی کرد و تأکید ورزید که تهدید تروریسم در منطقه و جهان باید درک شود و در این راستا مبارزه مشترک انجام پذیرد.
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان از رئیس جمهور دعوت نمود که در ماه نوامبر در مراسم افتتاح موزه امارات متحدۀ عربی اشتراک نماید و یا هیاتی را از افغانستان به این کشور بفرستد.
اشرف غنی نیز در این دیدار با اشاره به مناسبات دوستانه میان افغانستان و امارات متحدۀ عربی گفت که آن کشور همواره با افغانستان همکاری داشته است.

رئیس جمهور افغانستان ضمن تشکر از دعوت وزیر خارجۀ امارات متحدۀ عربی گفت: افراطیت و تروریسم برای کشورهای منطقه و جهان یک تهدید جدی به شمار می رود که جهت دفع آن به یک استراتژی واحد و مبارزه جدی نیاز است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.