نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : باید برای شناسایی معروفات و منکرات در جامعه تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت : بین تفکر ما از این فریضه الهی و انجام آن فاصله است که باید برای اجرای و ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش کرد .

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی هر کسی به اندازه جایگاه و مسولیت خود در احیای این فریضه مسئولیت دارد افزود : برای اجرای بهترآن ، همه دستگاه ها باید همراه و همگام باشند .

بهمن طاهرخانی رییس مجمع نمایندگان استان هم در این جلسه از تشکیل فراکسیون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی خبر داد و خواستار همکاری و هماهنگی دستگاهها برای احیا این فریضه الهی شد .

معصومی فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم به برنامه ریزی این مرکز در دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: دردهه اول محرم صدا و سیمای مرکز قزوین به مدت ۱۲ شب با حضور در مناطق مختلف برنامه ها  ، مراسم و عزاداری های مردم را پوشش می دهد .

کاظمی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان هم خواستار حمایت دستگاهها از ستاد امر به معروف استان و همچنین ترویج معارف دینی در بین دستگاهها شد .

انتهای پیام/

 

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.