استان فارس آماده خدمات رسانی به مسافران در حال بازگشت از سفر‌های تابستانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان از ۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران در حال بازگشت از سفر‌های تابستانی است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس بیان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت‌های اینترنتی safar۷۲۴.com/bus یا از طریق www.payaneha. Coms، www. Payaneha.ir، mrbilit.com و savosh.com/fa/bus به شکل غیر حضوری بلیت اتوبوس را تهیه کنند.


سیاهپور تصریح کرد: در حال حاضر با هماهنگی پلیس، کار آشکار سازی تمام نقاط پرحادثه در استان انجام شده، و گشت‌های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری رفت و آمد وسایل نقلیه را رصد می‌کنند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: در مقاطع ورودی و ترمینال‌ها نیز نظارت‌ها تشدید شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به شدت با آنان برخورد قانونی می‌شود.


سیاهپور از شهروندان درخواست کرد برای بازگشت خود برنامه ریزی دقیق داشته باشند و قبل از مراجعه به پایانه‌های مسافر بری و تهیه بلیط بازگشت خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.
انتهای پیام/ت


اعلام آمادگی فارس برای خدمات رسانی به مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار