وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به مسافران قرار گرفت.

بازدید سرزده وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه بین المللی مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  عباس آخوندی ضمن بازدید از فرودگاه مشهد و ابراز رضایت از روند خدمات رسانی مطلوب به مسافران و زائران، گفت: فرودگاه مشهد به جایگاه رفیع و ایده آلی در صنعت هوانوردی کشور رسیده است.

وی ضمن بازدید از ترمینال پرواز‌های داخلی و ایستگاه متروی فرودگاه شهید هاشمی نژاد، با ابراز رضایت از خدمات رسانی تخصصی و مطلوب به مسافران و زائران در فرودگاه مشهد، بر لزوم توسعه و گسترش زیرساخت‌های این فرودگاه تاکید کرد.

همچنین محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در این بازدید ضمن بیان فعالیت‌ها و اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در فرودگاه مشهد گفت: به همت مدیران این فرودگاه و مدیریت جهادی در استفاده از ظرفیت ها، سالانه پذیرای بیش از ۱۰ میلیون مسافر و زائر هستیم و این در حالی است که عملا زیرساخت‌های این فرودگاه برای اعزام و پذیرش سالانه ۵ میلیون مسافر گنجایش دارد.

انتهای پیام// م. ه.

 
 

بازدید سرزده وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار