مدیر‌‌کل راه‌آهن استان اصفهان گفت: راه‌آهن موظف است در سال حداقل مقدار ۶۲ تا ۶۳ میلیون تن بار را جابه‌ جا کند تا درآمد و هزینه آن برابر شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید‌رضا سادات‌حسینی  امروز در مراسم تودیع و‌ معارفه مدیر‌کل راه‌آهن استان اصفهان اظهار داشت: از زحمات حسن ماسوری تشکر می‌کنم، ایشان از مدیران پر‌تلاش راه‌آهن هستند و باید از تجربه ایشان استفاده کنیم تا مسیر مورد نظر در راه‌آهن با سرعت بیشتری پیموده شود.

وی ادامه داد: اگر همدلی و همکاری بین همکاران وجود نداشته باشد پیشرفتی ایجاد نخواهد شد، افتخار راه‌آهن به خدمات‌رسانی به مسافران است و باید نقاط ضعف پوشش داده شود و نقاط قوت بیشتر تقویت شود.

مدیر‌‌کل جدید راه‌آهن استان اصفهان اذعان کرد: با توجه به برنامه ششم توسعه برای افزایش سهم راه‌آهن در حمل بار باید عملیات دو‌خطه شدن مسیر میبد به زرین‌شهر سرعت بگیرد تا ترافیک قطار‌ها در این مسیر کمتر شود، راه‌آهن موظف است در سال حداقل مقدار ۶۲ تا ۶۳ میلیون تن بار را جابه‌ جا کند تا درآمد و هزینه آن برابر شود و امیدوار هستیم بتوانیم در اصفهان به نتایج خوبی برسیم.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.