سرمربی تیم هندبال بانوان شاهین‌شهر گفت: امسال این تیم با عبور از لیگ دسته یک به جمع تیم‌های لیگ برتری در هندبال بانوان اصفهان پیوست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،افسر مولوی اظهار کرد: در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک، تیم ما به مقام چهارم رسید و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در مسابقات لیگ دسته یک 18 تیم حضور پیدا کردند، افزود: تا قبل از برگزاری این رقابت‌ها یک ماه برای بستن تیم وقت گذاشتیم که نهایتاً پیکره اصلی‌ تیممان تشکیل شد؛ این نفرات تنها یک هفته در کنار هم تمرین داشتند و در حالی که برای نخستین بار در لیگ دسته یک شرکت می‌کردند توانستند در یک مدت زمان کم وارد لیگ برتر شوند.

سرمربی تیم هندبال بانوان شاهین‌شهر تصریح کرد: بسیار باعث افتخار است که امسال در لیگ برتر هندبال بانوان، از استان اصفهان 3 نماینده داریم.

وی با بیان اینکه همان تیم اصلی‌شان که در لیگ دسته یک حضور داشته را حفظ می‌کند، ادامه داد: از هفته آینده تمریناتمان را به طور جدی پی می‌گیریم؛ در واقع دو هفته تمرین انجام می‌گیرد و با آنالیزی که صورت می‌دهیم نهایتاً تصمیم‌گیری می‌کنیم که در چه پست‌هایی بازیکن اضافه کنیم.

مولوی با اشاره به اینکه تجربه آنالیزوری و مربیگری را در کارنامه کاری خود دارد، خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکن هم تجربه حضور در لیگ برتر را داشته‌ام و دومین بانویی هستم که برنامه آنالیز هندبال را طراحی کردم و چندین سال است با این برنامه کار می‌کنم.

وی اضافه کرد: به طوری که از همین طریق در باشگاه ذوب‌آهن موفقیت‌هایی را به دست آوردیم زمانی که من با تیم هندبال بانوان این باشگاه در لیگ برتر همکاری داشتم؛ همچنین با این شیوه در لیگ دسته یک امسال توانستیم با یک نتیجه خوب تیم شاهین‌شهر را لیگ برتری کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان شاهین‌شهر در پایان اذعان داشت: با حمایت خوب مسؤولان این رشته ورزشی در شهرستان شاهین‌شهر که امکانات را از همه نظر برای ما فراهم کردند، اگر به عنوان سرمربی شروع به کار کنم، به امید خدا برای کسب مقام تلاش می‌کنیم؛ البته تیم‌های لیگ برتری تجربه بالایی دارند اما ما هم سعی خودمان را می‌کنیم و دست از تلاش برنمی‌داریم.

 

انتهای پیام/م

هندبال بانوان شاهین‌شهر هم لیگ برتری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.